Lengvai suprantama kalba
Informacija atnaujinta 2026-04-07 13:03:29
Regionų administracinio teismo kontaktiniai duomenys lengvai suprantama kalba
Apie Regionų administracinio teismo teikiamas paslaugas lengvai supratama kalba
Apie teismą – lengvai suprantama kalba
Lietuvos Respublikos Konstitucija
Visuotinė žmogaus teisių deklaracija 1 lygis
Visuotinė žmogaus teisių deklaracija 2 lygis
Visuotinė žmogaus teisių deklaracija 3 lygis
Kas yra prieinamas teismas?
Mano teisės teismo procese
Kokios yra mano teisės baudžiamajame procese?
Ką daryti, jeigu tave nuskriaudė?
Kur galiu gauti pagalbą, jei nukentėjau nuo nusikaltimo?
Naujienų prenumerata
Kontaktai ir darbo laikas
Bendra informacija teikiama:
Teismo raštinės skyriaus Vilniaus rūmuose tel. (0 5) 264 8703.
Teismo raštinės skyriaus Kauno rūmų raštinės biure tel. (0 37) 201 467.
Teismo raštinės skyriaus Klaipėdos rūmų raštinės biure tel. (0 46) 313 579.
Teismo raštinės skyriaus Šiaulių rūmų raštinės biure tel. (0 41) 521 803.
Teismo raštinės skyriaus Panevėžio rūmų raštinės biure tel. (0 45) 583 150.
El. paštas administracinis@teismas.lt
E. pristatymas elektroninio pristatymo dėžutės duomenys: pavadinimas – Regionų administracinis teismas; adresas – 188733964
Teismo darbo laikas
Pirmadienį–ketvirtadienį – 8–17 val.
Penktadienį – 8–15.45 val.
Pietų pertrauka – 12.00–12.45 val.
Dokumentai priimami visuose teismo rūmuose be pietų pertraukos
Pirmadienį–ketvirtadienį – 8–17 val.
Penktadienį – 8–15.45 val.
Pirmadieniais ir antradieniais nuo 7.30 val. iki 8 val. teismo rūmuose priimami iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ir skundai.
Švenčių išvakarėse dirbame 1 valanda trumpiau.
Teismo darbo vertinimo anketa
![]()















